نمایه نویسندگان

آ

  • آفانی، کمال پژوهش درباب رویکرد تربیت اخلاقی طرح کرامت در مدرسه [دوره 28، شماره 49، 1399، صفحه 205-232]
  • آقائی، زینب تربیت عقلانی با تأکید بر مبانی انسان‌شناختی و معرفت‌شناختی علامه طباطبایی(ره) [دوره 28، شماره 46، 1399، صفحه 77-102]

ا

  • احمدابادی آرانی، نجمه مبانی انسان‌شناختی از دیدگاه ملاصدرا و اصول تربیتی منتج از آن [دوره 28، شماره 46، 1399، صفحه 145-167]
  • ایری، صفیه تأثیر آموزش حل مسئله مبتنی‌بر معنویت بر کیفیت زندگی کاری و خودکارآمدی اجتماعی معلمان [دوره 28، شماره 48، 1399، صفحه 125-145]
  • اسلامی، ادریس پژوهش درباب رویکرد تربیت اخلاقی طرح کرامت در مدرسه [دوره 28، شماره 49، 1399، صفحه 205-232]
  • اسلامی مهر، یعقوب طراحی مدل مفهومی" مراحل تربیت مبتنی بر دیدگاه اسلام" و دلالت‌های تربیتی آن [دوره 28، شماره 46، 1399، صفحه 195-216]
  • اسماعیلی، زهره مبانی انسان‌شناختی از دیدگاه ملاصدرا و اصول تربیتی منتج از آن [دوره 28، شماره 46، 1399، صفحه 145-167]
  • اسماعیلی، زهره سبک زندگی انسان معنوی ازمنظر اسلام [دوره 28، شماره 49، 1399، صفحه 181-203]
  • اسمعیلی، زهره طراحی مدل مفهومی" مراحل تربیت مبتنی بر دیدگاه اسلام" و دلالت‌های تربیتی آن [دوره 28، شماره 46، 1399، صفحه 195-216]
  • الهی خراسانی، مجتبی ظرفیت استعاره متناظر در کشف مبانی تعلیم‌وتربیت اسلامی [دوره 28، شماره 47، 1399، صفحه 5-32]
  • امیری خراسانی، احمد مبانی خدا شناسی مولانا و دلالت های آن در تربیت عاطفی (اصول و روش‌ها) [دوره 28، شماره 48، 1399]
  • انصاری مقدم، مجتبی بررسی ابعاد تربیت نرم در آموزه های اسلامی [دوره 28، شماره 47، 1399، صفحه 183-202]

ب

  • باقری، خسرو مبانی انسان‌شناختی از دیدگاه ملاصدرا و اصول تربیتی منتج از آن [دوره 28، شماره 46، 1399، صفحه 145-167]
  • باقریان، محمد مهدی بررسی جایگاه فعالیت و کنشگری در نظام تربیتی صالحین بسیج [دوره 28، شماره 46، 1399، صفحه 53-76]
  • باقرپور، معصومه تأثیر آموزش حل مسئله مبتنی‌بر معنویت بر کیفیت زندگی کاری و خودکارآمدی اجتماعی معلمان [دوره 28، شماره 48، 1399، صفحه 125-145]
  • براتی، مریم تبیین مراحل تربیت عقلانی مبتنی‌بر مراتب نفس ازمنظر ملاصدرا [دوره 28، شماره 48، 1399]
  • برهمن، مریم ارائه مؤلفه‏ های تفکر انتقادی باتوجه‌به تربیت آیه‏ای مستخرج از سوره مبارکه بقره [دوره 28، شماره 47، 1399، صفحه 63-85]
  • بهشتی، سعید مبانی تربیت اخلاقی در نظریه انسان شناسی شهید مطهری(ره) [دوره 28، شماره 48، 1399، صفحه 5-30]

پ

  • پور اصغری، معصومه بررسی ابعاد تربیت نرم در آموزه های اسلامی [دوره 28، شماره 47، 1399، صفحه 183-202]

ت

  • ترکاشوند، سینا تربیت زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی با‌ تأکید ‌بر اندیشه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) [دوره 28، شماره 46، 1399، صفحه 103-124]

ج

ح

  • حسین پور، رضا نقش و تأثیر مبانی نظری، فلسفی، دینی و سایر مطلوب ها در استانداردسازی نظام تربیت و آموزش سازمانی [دوره 28، شماره 47، 1399، صفحه 107-140]

خ

  • خاری آرانی، مجید بررسی تطبیقی مبانی فلسفی تربیت اخلاقی از دیدگاه علامه طباطبایی و لویناس [دوره 28، شماره 48، 1399، صفحه 63-86]
  • خانی خسروشاهی، مهدیه بررسی اثربخشی آموزش قصه‌های قرآنی بر رشد اخلاقی دانش‌آموزان [دوره 28، شماره 48، 1399، صفحه 147-170]
  • خوشنودی، هادی لزوم جهانی ـ بومی‌سازی و گسست معرفت‌شناختی (اپیستمیک) از غرب در آموزش زبان‌های خارجی: راهبردهایی برای تقویت نظام عقیدتی در پساروش [دوره 28، شماره 49، 1399، صفحه 121-139]

د

  • دارایی، علی طراحی الگوی شایستگی‏های استادان و مربیان سازمانی باتأکیدبر بیانات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری [دوره 28، شماره 49، 1399، صفحه 5-38]
  • دیبایی صابر، محسن تبیین مؤلفه‌های تمدن نوین اسلامی موردنظر مقام معظم رهبری و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش‌وپرورش ایران [دوره 28، شماره 47، 1399، صفحه 87-105]
  • دیبایی صابر، محسن تبیین مؤلفه‌ها و خرده مؤلفه‎های حقوق بشر و تعیین جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش‌وپرورش ایران [دوره 28، شماره 49، 1399، صفحه 141-154]

ر

  • رحمانی گورجی، محمد بررسی جایگاه فعالیت و کنشگری در نظام تربیتی صالحین بسیج [دوره 28، شماره 46، 1399، صفحه 53-76]
  • رضایی، مهدی تبیین روش‌شناسی پژوهش استنتاجی ضرورت عقلی در فلسفه تعلیم‌وتربیت اسلامی [دوره 28، شماره 49، 1399، صفحه 85-119]
  • رضایت، غلامحسین معرفت‌شناسی از دیدگاه امام علی (علیه‌السلام) با تأکید بر دلالت‌های تربیتی آن [دوره 28، شماره 46، 1399، صفحه 5-30]
  • رضایت، غلامحسین طراحی الگوی شایستگی‏های استادان و مربیان سازمانی باتأکیدبر بیانات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری [دوره 28، شماره 49، 1399، صفحه 5-38]
  • رضایت، فاطمه معرفت‌شناسی از دیدگاه امام علی (علیه‌السلام) با تأکید بر دلالت‌های تربیتی آن [دوره 28، شماره 46، 1399، صفحه 5-30]
  • رنج دوست، شهرام تبیین مؤلفه‌های رشد اخلاقی برای دانش‌آموزان دوره اول متوسطه در چهارچوب فلسفه تعلیم‌وتربیت اسلامی [دوره 28، شماره 47، 1399، صفحه 141-157]
  • رهنما، اکبر بررسی تطبیقی مبانی فلسفی تربیت اخلاقی از دیدگاه علامه طباطبایی و لویناس [دوره 28، شماره 48، 1399، صفحه 63-86]

ز

س

  • سالار، شبنم بررسی تطبیقی ایده دانش فضیلت بنیان در اندیشه اسلام و غرب و کاربردهای تربیتی آن [دوره 28، شماره 49، 1399، صفحه 39-62]
  • سبحانی نژاد، مهدی بررسی تطبیقی مبانی فلسفی تربیت اخلاقی از دیدگاه علامه طباطبایی و لویناس [دوره 28، شماره 48، 1399، صفحه 63-86]
  • سرمدی، محمدرضا طراحی مدل مفهومی" مراحل تربیت مبتنی بر دیدگاه اسلام" و دلالت‌های تربیتی آن [دوره 28، شماره 46، 1399، صفحه 195-216]
  • سرمدی، محمد رضا مبانی انسان‌شناختی از دیدگاه ملاصدرا و اصول تربیتی منتج از آن [دوره 28، شماره 46، 1399، صفحه 145-167]
  • سیفی، محمد تحلیل برنامه درسی هدیه‌های آسمانی پایه پنجم براساس میزان تأکید بر مؤلفه‌های تربیت معنوی ازمنظر امام خمینی(ره) [دوره 28، شماره 48، 1399، صفحه 109-123]

ش

  • شیبک، مسعود لزوم جهانی ـ بومی‌سازی و گسست معرفت‌شناختی (اپیستمیک) از غرب در آموزش زبان‌های خارجی: راهبردهایی برای تقویت نظام عقیدتی در پساروش [دوره 28، شماره 49، 1399، صفحه 121-139]
  • شیخه، رضا بررسی تطبیقی ایده دانش فضیلت بنیان در اندیشه اسلام و غرب و کاربردهای تربیتی آن [دوره 28، شماره 49، 1399، صفحه 39-62]
  • شرفی، حسین کمال‌گرایی دینی و نسبت تساهل با آن در تربیت دینی [دوره 28، شماره 46، 1399، صفحه 125-144]
  • شرفی، محمدرضا تربیت عقلانی با تأکید بر مبانی انسان‌شناختی و معرفت‌شناختی علامه طباطبایی(ره) [دوره 28، شماره 46، 1399، صفحه 77-102]
  • شعبانی ورکی، بختیار ظرفیت استعاره متناظر در کشف مبانی تعلیم‌وتربیت اسلامی [دوره 28، شماره 47، 1399، صفحه 5-32]
  • شفیق اسکی، محمد بررسی تطبیقی ایده دانش فضیلت بنیان در اندیشه اسلام و غرب و کاربردهای تربیتی آن [دوره 28، شماره 49، 1399، صفحه 39-62]

ص

  • صحرائی پاریزی، فاطمه ارائه مؤلفه‏ های تفکر انتقادی باتوجه‌به تربیت آیه‏ای مستخرج از سوره مبارکه بقره [دوره 28، شماره 47، 1399، صفحه 63-85]
  • صفایی، طیبه طراحی مدل مفهومی" مراحل تربیت مبتنی بر دیدگاه اسلام" و دلالت‌های تربیتی آن [دوره 28، شماره 46، 1399، صفحه 195-216]
  • صفایی مقدم، مسعود بررسی تطبیقی ایده دانش فضیلت بنیان در اندیشه اسلام و غرب و کاربردهای تربیتی آن [دوره 28، شماره 49، 1399، صفحه 39-62]

ط

  • طاهریان، مهدی جایگاه تربیتی و اخلاقی لذت در اندیشه وحیانی [دوره 28، شماره 47، 1399، صفحه 203-230]
  • طهماسب‌زاده شیخلار، داود تبیین مؤلفه‌های تمدن نوین اسلامی موردنظر مقام معظم رهبری و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش‌وپرورش ایران [دوره 28، شماره 47، 1399، صفحه 87-105]

ع

  • عابدینی بلترک، میمنت بررسی جایگاه تربیت اخلاقی در کتاب‌های درسی دوره ابتدایی؛ مطالعه‌ای از نوع تحلیل محتوا [دوره 28، شماره 48، 1399، صفحه 171-187]
  • عباس زاده، آذر تبیین مؤلفه‌های رشد اخلاقی برای دانش‌آموزان دوره اول متوسطه در چهارچوب فلسفه تعلیم‌وتربیت اسلامی [دوره 28، شماره 47، 1399، صفحه 141-157]
  • عسکرپور، زهرا مفهوم شناسی محیط در قرآن کریم و نقش تربیتی آن [دوره 28، شماره 47، 1399، صفحه 33-62]
  • عظیمی، محمد تبیین مؤلفه‌های رشد اخلاقی برای دانش‌آموزان دوره اول متوسطه در چهارچوب فلسفه تعلیم‌وتربیت اسلامی [دوره 28، شماره 47، 1399، صفحه 141-157]
  • علی نوروزی، رضا مفهوم شناسی محیط در قرآن کریم و نقش تربیتی آن [دوره 28، شماره 47، 1399، صفحه 33-62]
  • علوی، سیدحمیدرضا مبانی خدا شناسی مولانا و دلالت های آن در تربیت عاطفی (اصول و روش‌ها) [دوره 28، شماره 48، 1399]

ف

  • فیاض، ایراندخت کمال‌گرایی دینی و نسبت تساهل با آن در تربیت دینی [دوره 28، شماره 46، 1399، صفحه 125-144]
  • فرخی پور، سجاد لزوم جهانی ـ بومی‌سازی و گسست معرفت‌شناختی (اپیستمیک) از غرب در آموزش زبان‌های خارجی: راهبردهایی برای تقویت نظام عقیدتی در پساروش [دوره 28، شماره 49، 1399، صفحه 121-139]
  • فرمهینی فراهانی، محسن مبانی تربیت اخلاقی در نظریه انسان شناسی شهید مطهری(ره) [دوره 28، شماره 48، 1399، صفحه 5-30]
  • فقیهی، علیرضا تحلیل برنامه درسی هدیه‌های آسمانی پایه پنجم براساس میزان تأکید بر مؤلفه‌های تربیت معنوی ازمنظر امام خمینی(ره) [دوره 28، شماره 48، 1399، صفحه 109-123]

ق

  • قدیری، غالب نقش تربیتی آموزش محتوای فقه حقوق خانواده بر تفکر تأملی دانشجویان [دوره 28، شماره 49، 1399، صفحه 63-83]
  • قصوری درگاهی، رخساره ظرفیت استعاره متناظر در کشف مبانی تعلیم‌وتربیت اسلامی [دوره 28، شماره 47، 1399، صفحه 5-32]

ک

  • کارآمد، حسین تبیین مؤلفه‌های تمدن نوین اسلامی موردنظر مقام معظم رهبری و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش‌وپرورش ایران [دوره 28، شماره 47، 1399، صفحه 87-105]
  • کهنوجی، مرضیه نقش تربیتی آموزش محتوای فقه حقوق خانواده بر تفکر تأملی دانشجویان [دوره 28، شماره 49، 1399، صفحه 63-83]

م

  • محبی، علی بررسی اهداف تربیت دینی نوجوانان، با رویکرد نشاط‌آوری [دوره 28، شماره 49، 1399، صفحه 155-179]
  • محمدی پویا، فرامرز تربیت زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی با‌ تأکید ‌بر اندیشه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) [دوره 28، شماره 46، 1399، صفحه 103-124]
  • محمودی، سیروس بررسی جایگاه هویت دینی و انقلابی در سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش [دوره 28، شماره 47، 1399، صفحه 159-182]
  • مدور، معصومه مبانی تربیت اخلاقی در نظریه انسان شناسی شهید مطهری(ره) [دوره 28، شماره 48، 1399، صفحه 5-30]
  • مرتضوی، سید ابراهیم بررسی ابعاد تربیت نرم در آموزه های اسلامی [دوره 28، شماره 47، 1399، صفحه 183-202]
  • میرزاپور تیزخراب، پروین پژوهش درباب رویکرد تربیت اخلاقی طرح کرامت در مدرسه [دوره 28، شماره 49، 1399، صفحه 205-232]
  • مصباحی جمشید، پرستو مسائل تربیت دینی در فضای مجازی و نحوه مواجهه با آن [دوره 28، شماره 48، 1399، صفحه 87-108]
  • مصطفی پور، احسان لزوم جهانی ـ بومی‌سازی و گسست معرفت‌شناختی (اپیستمیک) از غرب در آموزش زبان‌های خارجی: راهبردهایی برای تقویت نظام عقیدتی در پساروش [دوره 28، شماره 49، 1399، صفحه 121-139]
  • مظاهری، حسن مقایسه مبانی ارزش‌شناختی فلسفه تربیتی پراگماتیسم با مبانی ارزش‌شناختی اسناد تحول بنیادین آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 28، شماره 46، 1399، صفحه 165-193]
  • ملکی، حمید سبک زندگی انسان معنوی ازمنظر اسلام [دوره 28، شماره 49، 1399، صفحه 181-203]
  • مهدوی، وحید بررسی جایگاه فعالیت و کنشگری در نظام تربیتی صالحین بسیج [دوره 28، شماره 46، 1399، صفحه 53-76]

ن

  • ناطقی، فائزه تحلیل برنامه درسی هدیه‌های آسمانی پایه پنجم براساس میزان تأکید بر مؤلفه‌های تربیت معنوی ازمنظر امام خمینی(ره) [دوره 28، شماره 48، 1399، صفحه 109-123]
  • نجفی، محمد مفهوم شناسی محیط در قرآن کریم و نقش تربیتی آن [دوره 28، شماره 47، 1399، صفحه 33-62]
  • نیرومند، زینب بررسی اهداف تربیت دینی نوجوانان، با رویکرد نشاط‌آوری [دوره 28، شماره 49، 1399، صفحه 155-179]
  • نصرت پناه، سیاوش طراحی الگوی شایستگی‏های استادان و مربیان سازمانی باتأکیدبر بیانات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری [دوره 28، شماره 49، 1399، صفحه 5-38]
  • نوبخت، محمد سبک زندگی انسان معنوی ازمنظر اسلام [دوره 28، شماره 49، 1399، صفحه 181-203]
  • نوروزی، رضاعلی تبیین مراحل تربیت عقلانی مبتنی‌بر مراتب نفس ازمنظر ملاصدرا [دوره 28، شماره 48، 1399]

و

  • وکیلی، نجمه بررسی اهداف تربیت دینی نوجوانان، با رویکرد نشاط‌آوری [دوره 28، شماره 49، 1399، صفحه 155-179]

ی

  • یاری قلی، بهبود بررسی اثربخشی آموزش قصه‌های قرآنی بر رشد اخلاقی دانش‌آموزان [دوره 28، شماره 48، 1399، صفحه 147-170]
  • یدالهی فر، محمدجواد تحلیل برنامه درسی هدیه‌های آسمانی پایه پنجم براساس میزان تأکید بر مؤلفه‌های تربیت معنوی ازمنظر امام خمینی(ره) [دوره 28، شماره 48، 1399، صفحه 109-123]
  • یوسف زاده چوسری، محمد رضا تحلیل برنامه درسی هدیه‌های آسمانی پایه پنجم براساس میزان تأکید بر مؤلفه‌های تربیت معنوی ازمنظر امام خمینی(ره) [دوره 28، شماره 48، 1399، صفحه 109-123]